Karın Kası Yapmak İçin 4 Beslenme Önerisi

  • Anasayfa
  • Blog
  • Karın Kası Yapmak İçin 4 Beslenme Önerisi
Karın Kası Yapmak İçin 4 Beslenme Önerisi

Karın Kası Yapmak İçin 4 Beslenme Önerisi

Karın Kası Yapmak İçin 4 Beslenme Önerisi

Kim Ne Derse Desin, Karın Kası Çıkarmanın Hızlı Ya Da Kolay Bir Yolu Yoktur. Six-Pack Görünümü Elde Etmek İçin Doğru Beslenme İle Sıkı Ve Düzenli Antrenman Şart. Bu Beslenme Önerileri Hayalinizdeki Karın Kaslarına Kavuşmanıza Yardımcı Olacaktır.

Kilo Vermenize Ve Karın Kaslarınızın Daha Da Belirginleşmesine Yardımcı Olacak Bu 4 Öneriyi Ne Kadar Çabuk Uygulamaya Başlarsanız, Six Pack’lerinize De O Kadar Çabuk Kavuşursunuz. “Six Pack” Sahibi Olmamanızın 5 Sebebini De Öğrenerek, Nerede Hata Yaptığınızı Daha İyi Anlayabilirsiniz.

1. İLAVE ŞEKERSİZ ÜRÜNLER SEÇİN

Şeker, En Popüler Katkı Maddelerinden Biridir Ve Neredeyse Hemen Her Hazır Yiyecek Ve İçeceğin İçinde Şekere Rastlamak Mümkündür. Amerika’da Ortalama Bir Kişi Her Hafta 1 Kilo Şeker Tüketmektedir. Bu Şekerin Çoğu Gazlı İçecekler, Gofret, Bisküvi Gibi Hazır Gıdalar Ve Pastane Ürünlerinden Gelmektedir.

Ketçap, Kraker, Ekmek, Hazır Çorba, Mısır Gevreği Fıstık Ezmesi Ve Salata Soslarında Bile Şeker Bulunmaktadır. Hazır Ve İşlenmiş Gıdalardan Uzak Durarak Ve Yediklerinizin Etiketlerindeki Besin Değerlerini Kontrol Ederek Şekeri Hayatınızdan Çıkarabilirsiniz. Fruktoz, Mısır Şurubu Ve Dekstroz Da Şekerin Türevleridir Ve Bu Katkı Maddelerinden De Uzak Durulmalıdır.

Gazlı İçeceklerden, Hazır Meyve Sularından Ve Tatlıdan Uzak Durmak Başta Zor Gelebilir. Eğer Şekerli Gıda Tüketmekten Vazgeçemiyorsanız, Günde 150 Kaloriyi Geçmeyecek Küçük Porsiyonlar Tüketmeye Çalışın.

2. NİŞASTALI GIDALARDAN UZAK DURUN

Tüm Karbonhidratlı Gıdalar Kandaki Glikoz Seviyesini (Kan Şekerini) Yükseltir. Bir Gıdanın Glisemik İndeks Değeri, Kan Şekerini Ne Kadar Yükselteceğini Gösterir. Yüksek Glisemik İndeksli Gıdalar Çok Çabuk Sindirilir Ve Hızlıca Kana Karışarak, Kan Şekeri Değerlerinde Ani Ve Büyük Ölçüde Değişikliklere Neden Olur.

Nişasta, En Yüksek Glisemik Değeri Olan Gıdalardan Biridir. Pirinç, Makarna, Patates Ve Beyaz Ekmek Tükettiğiniz Zaman, O Anda Vücudun Glikoza İhtiyacı Yoksa, Hücreler Tarafından Enerjiye Dönüştürülemeyen Glikoz, Karaciğerinizde Ve Kaslarınızda Daha Sonra Kullanılmak Üzere Saklanır. İhtiyacınız Olandan Fazla Nişasta Tükettiğinizde, Vücutta Yağ Olarak Depolanır.

Beyaz Pirinç Yerine Kepekli (Kahverengi) Pirinç, Makarna Yerine Kinoa, Patates Yerine Tatlı Patates Ve Beyaz Ekmek Yerine Tam Tahıllı Ekmek Tüketmeye Özen Gösterin.

3. DAHA FAZLA SU İÇİN

Amerikan Kimya Derneği, Kahvaltıdan, Öğle Yemeğinden Ve Akşam Yemeğinden Önce 250 Ml. Su İçmenin Kilo Vermeye Yardımcı Olduğu Ve Verilen Kiloları Geri Almamayı Sağladığını Gösteren Bir Araştırma Yayınlamıştır.

Ancak Araştırmacılar Halen Suyun Kilo Vermede Nasıl Etkili Olduğu Konusunda Kesin Bir Karara Varamamaktadır Ama Öğünlerden Önce Su İçmenin Tokluk Sağladığını Ve Fazla Yemenin Önüne Geçtiği Konusunda Hemfikirdirler. Ayrıca Sık Sık Su İçmek, Gazlı İçecek İçme İsteğinizi Bastırabilir.

4. HER ÖĞÜNDE PROTEİN YİYİN

Kilo Vermede Birinci Kural Protein Alımıdır. Yemeklerde Protein Tüketmek, KARBONHİDRATLARDAN Ve Yağlardan Daha Uzun Süreli Tokluk Sağlar. Protein Yemeyenler, Yiyenlere Göre Daha Fazla Yeme Eğilimindedir Ve Daha Çabuk Acıkır; Hatta Sofradan Kalktıktan Sonra Bile Hala Açlık Hissedebilirler.

Amerikan Klinik Beslenme Dergisi’nde Yayımlanan Bir Araştırmaya Göre, Diyet Yapan Ve Protein Alımını %30 Arttıran Kişiler, Günde 450 Kalori Daha Az Almaya Başlamışlardır Ve 12 Haftada 5,5 Kilo Kaybetmişlerdir.

Protein Denince Akıllara İlk Kırmızı Et, Tavuk, Süt Ve Yumurta Geliyor Olabilir Ama Markette Yüksek Protein İçeren Bezelye, Kara Lahana (Kale), Ispanak, Yulaf, Kinoa Gibi Pek Çok Sebze, Meyve Ve Bakliyat Da Bulunmaktadır. Böylece Her Öğünde Proteinden Zengin Yiyecekler Tüketmeyi Garantileyebilirsiniz. Sebze Ve Bakliyatlar Aynı Zamanda Lif Açısından Da Zengindir. Lor Peyniri Ve Yoğurt Da İyi Bir Protein Kaynağıdır. Protein Alımınızın Yetersiz Olduğunu Düşünüyorsanız, Protein Tozu Da Kullanabilirsiniz.

DİĞER BLOGLAR