Aminoasitler; Transform Gym Antalya

Aminoasitler; Transform Gym Antalya

Aminoasitler; Transform Gym Antalya

Hücre Yenilemesini Sağlar Ve Kas Hacmini Büyütür.

Vücuttaki Yağ Kütlelerini Parçalayarak Kas Kütlesini Oluşturur.

Kas Gelişiminin En Temel Parçalarıdır.

Amino Asit Denince Akla İlk Sporcular Gelmektedir Ama Spor Yapan Ya Da Yapmayan Herhangi Biri De Amino Asitlerden Faydalanabilir. Amino Asitlerin Vücutta Enzimler Salgılayarak Ruh Halini İyileştirmekten, Motivasyonu Arttırmaya, Uyku Düzenini İyileştirmekten Çeşitli Fizyolojik Faydalar Sağlamaya Kadar Uzanan Farklı Faydaları Vardır.

Amino Asit Faydaları

1. Karın Yağlarını Eritir

Amino Asit Destekleri  Vücudun Yağ Yakımını Destekler. 2007 Yılında “Menopause" Dergisinde Yayımlanan Bir Araştırmaya Göre, 3 Ay Boyunca Kullanılan Soya Amino Asidi İçeren Besin Desteği, Menopoz Dönemindeki Kadınların Karın Bölgesindeki Yağların Büyümesine Engel Olmuştur. Tek Başına Diyet Yapmaktansa, Kalorisi Azaltılmış Bir Diyete Amino Asit Desteği İlave Ederek Beslenerek, Yağ Yakma İhtimalinizi Çoğaltabilirsiniz.

2. Bağışıklık Sistemini Güçlendirir

Functional Ingredients Research Inc.’Den Dr. Ewan Ha’ya Göre Amino Asitlerin Çoğu Vücut Yağlarının Seviyesini Düzenlediği İçin Bağışıklık Sistemi Ve Vücuttaki Antioksidan Aktivite Üzerinde Kontrol Sahibidir. Bu Da Amino Asitlerin Vücudumuzdaki Yağ Oranı Üzerinde Doğrudan Etkiye Sahip Olduğunu Göstermektedir. Amino Asitler Zayıf Kalmamıza Yardımcı Olduğu Gibi, Antikorların Çoğu Amino Asitlerden Oluştuğu İçin Daha Güçlü Ve Hastalıklara Karşı Dirençli Olmamıza Da Yardımcı Olmaktadır.

3. Sinir Sistemini Korur

Amino Asitler, Sadece Kas Gelişimi Ve Bağışıklık Sistemi Üzerinde Etkili Değildir; Merkezi Sinir Sistemi Üzerinde De Anahtar Bir Role Sahiptirler. Johns Hopkins Üniversitesi Nöroloji Bölümü’nden Dr. John W. Mcdonald’a Göre, Amino Asitler Gelişmemizin Kısıtlı Olduğu Dönemlerde Sinir Hücrelerini Besleyerek Ve Büyüterek, Onların Hayatta Kalmasına Yardımcı Olmaktadır.

4. Kas Kaybını Önler

Direnç Egzersizleriyle Birlikte Alındığında Amino Asitlerin Ve Proteinlerin Kas Yapmaya Yardımcı Olduğu Herkes Tarafından Bilinmektedir. Ancak Araştırmalar Amino Asitlerin Çalıştırılmayan Kaslar Üzerinde De Etkili Olabileceğini Göstermiştir. São Paulo Üniversite’sinde 2010 Yılında Yapılan Ve "Muscle & Nerve” (Kas Ve Sinir) Gazetesinde Yayımlanan Bir Araştırmaya Göre Lösin Amino Asidi, Farelerin Bilerek Hareket Kabiliyeti Kısıtlanmış Kaslarındaki Kas Kaybını Önlemeye Yardımcı Olmuştur. Araştırmacılar Bu Durumu, Lösinin Kas Kaybına Yol Açan Genetik Özelliklerin Geçici Süreyle Baskılamasına Bağlamaktadır.

5. Egzersiz Performansını Arttırır

Amino Asitler Kas Geliştirme Sürecinde Destek Olarak, Kas Yıkımını Önler Ve Böylece Kas Kütlesinin Artmasına Yardımcı Olur. Spor Bilimi Araştırmaları, Amino Asitlerin Bu Özelliğinin Egzersiz Performansını Da Arttırabileceğini Söylemektedir. 2009 Yılında Saga Nutrasotik Araştırma Enstitüsü Tarafından Yapılan Ve "Journal Of Nutrition Science And Vitaminology” Gazetesinde Yayımlanan Bir Araştırmada Vo2max’ın (Etkin Oksijen Kullanımı Ölçmede Kullanılan Bir Birim) Bcaa (Dallı Zincirli Amino Asitler) Kullanımında Daha Yüksek Olduğu Tespit Edilmiştir. Araştırmayı Gerçekleştirenler Aynı Zamanda İzolösin, Valin Ve Lösin Takviyesinin Egzersiz Sırasında Performansı Arttırabileceğini De Belirtmiştir.

Bcaa Kullanım Zamanı

Bcaa’ları Her Öğün İle Birlikte Ve Her Antrenmandan Önce Ve Sonra Almak İdealdir. Kas Yenileme Sürecini Hızlandırmak Ve Anabolik Bir Ortam Oluşturmak İçin, Yoğun Antrenmanlardan Önce Ve Sonra 30-60 Dakika İçerisinde Alınmalıdır.

DİĞER BLOGLAR